unclemaniam.blogspot.com

Sunday 6 March 2016

"SEKOLAH SWASTA MEMANG AJAR BERPAKAIAN CAMNI KE ?"

No comments :


Ingatkan sudah reda, rupanya netizen masih menyimpan dendam kepada adik Neelofa, Ameera, yang sebelum ini mengulas mengenai kebaikan sekolah swasta berbanding sekolah kerajaan.

Baju jarang, lengan singkat, seluar singkat yang dipakai oleh Ameera menjadi 'point' utama netizen yang dianggap sebagai 'contoh' didikkan dari sekolah swasta yang dibanggakan oleh Ameera sebelum ini.

"Sekolah swasta memang ajar berpakaian macam ini ke? Sia-sia bayar mahal-mahal, last-last jadi bangang. Pakai tudung pula tu," kata Mr Caperolaloque.





"Better delete gambar ini. Akak-akak semua tak adalah baik sangat, memang semua orang buat silap tetapi gambar seperti ini tidak perlu diupload. Sebelum upload, fikir 2 3 kali dulu. Banyak orang nak stalk, lagi-lagi adik berhijab. Jadi kenalah fikir dulu sebelum upload gambar seperti ini. Nampak sangat dah singlet itu. Akak tengok pun malu," kata Hanny Wong.


"Memang sudah menjadi trend remaja perempuan zaman ini. Kepala bertutup, tetapi seluarnya singkat. Sia-sia bapa kau bayar ribu riban untuk sekolahkan kau di sekolah swasta yang tiada pendidikan agama," kata Atilah dan Jueliza. - SUMBER

No comments :

Post a Comment