unclemaniam.blogspot.com

Saturday 13 February 2016

INFO: RAMUAN MENGHINDARKAN DIRI DARI PENYAKIT, MINUM SETIAP PAGI KETIKA PERUT KOSONG

No comments :


Ini adalah minuman yang luar biasa yang diperbuat daripada bahan-bahan tulen semulajadi dan mempunyai manfaat yang sangat besar pada kesihatan anda dan tubuh. Ini terdiri daripada bawang putih, lemon, air dan halia.

Berikut adalah cara untuk menyediakan:
Bahan:
Satu halia kecil (3-4cm)
4 lemon
4 bawang putih besar kepala
2 liter air bersih
Cuci lemon dengan baik dan memotong mereka di potong.


Kemudian, kupas bawang putih dan menambah mereka dalam pengisar, bersama-sama dengan limau dan halia.

Apabila dicampur, tuangkan campuran dalam periuk logam. Tambah 2 liter air dan panas semuanya bersama-sama sampai hampir mula mendidih. Kemudian, matikan api, dan biarkan semuanya sejuk. Saring ramuan melalui saringan menengah dan tuangkan dalam botol kaca. Jika anda tidak suka rasa minuman, anda boleh menambah sedikit madu.

Penggunaan:


Ambil satu cawan minuman ini pada perut kosong setiap hari. Selalu menggoncang minuman sebelum dimakan. Mengambil minuman ini selama 3 hari, dan kemudian membuat satu minggu rehat. Kemudian anda boleh meneruskan kitaran ini.

Dalam hanya tiga minggu, anda akan melihat dan merasakan pertumbuhan semula tubuh anda.

Berikut adalah beberapa manfaat dari minuman ini:

Tentu meningkatkan Treatment sistem kekebalan tubuh dan pencegahan jangkitan dan selesema Peraturan peningkatan kadar lipid darah hati Natural membersihkan Rawatan dan pencegahan arteri yang tersumbat Mencegah Pencegahan keletihan radikal bebas dalam tubuh kita yang menyebabkan penyakit yang paling serius dan banyak keadaan lain yang berkaitan dengan penyakit jantung dan Pencegahan sistem peredaran darah kalsifikasi dalam tubuh yang menyebabkan batu di organ dan penyumbatan pembuluh darah. 

No comments :

Post a Comment