unclemaniam.blogspot.com

Wednesday 27 January 2016

"AMBILLAH KALAU RASA BAGUS SANGAT...." - MUKHRIZ

No comments :


JITRA - "Ambillah (jawatan saya) kalau rasa macam bagus sangat," demikian kata Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir kepada kumpulan penentangnya.

Mukhriz berkata, beliau sudah bersedia menerima apa saja keputusan yang membabitkan kedudukannya sebagai Menteri Besar Kedah. Ini keranab beliau percaya apa yang berlaku ada hikmahnya, lapor Astro Awani.

"Saya sentiasa bersedia (untuk apa jua kemungkinan). Saya tawakal, cepat atau lambat (perubahan berlaku) saya percaya kebaikan yang diperjuangkan akan menjadi kenyataan.

"Saya tak takut apa jua tindakan yang (mungkin) dikenakan ke atas saya. Saya seorang yang percaya setiap yang berlaku ada hikmahnya.

"Bila dah pegang kuasa tu baru tau. Dah nak berebut, silakan. Ambillah kalau rasa macam bagus sangat, tapi bila dah pegang jangan menyesal pulak, tak dak apa garu kepala jadi macam kepala saya," katanya lagi.

Dalam masa yang sama, beliau memohon pada rakyat Kedah bertenang dengan apa yang sedang berlaku dan jangan menimbulkan sebarang kekecohan. - sumber

No comments :

Post a Comment