unclemaniam.blogspot.com

Friday 18 December 2015

KISAH GADIS MUSLIMAH BUAT KEK HARI JADI BENTUKKEMALUAN LELAKI

No comments :


Siapa-siapa yang teringin nak makan kek harijadi cenggini?? ‘Kreatif’ benor yang membuatnya dan orang yang pesan kek ni ye. ‘Terbaik’ lah ! Miss nak melihat lama-lama pun rasa malu lah.

Sebelum ni kek ada macam-macam rupa bentuk yang sedap aje ‘mata’ nak memandang tapi yang di atas tu. Rasa jijik pula nak melihat, huh.. Orang sekarang ni memang terlampau ‘open’ kan??

Ada juga dok pi buat kek bentuk ‘kemaluan’ lelaki cenggini. Puih! Dah terlampau terikut orang barat aje, buat yang ‘pelik-pelik’ tak masuk akal langsung. Difahamkan, kek di atas tu ramai yang tak ada selera nak makan atau rasa sikit pun.

Macam mana nak selera nak makan kan, sekali dapat rupa bentuk kek tu baik punya bentuk ‘kemaluan’ lelaki. Apalagi terbantut lah selera nak menjamu kek tu hah. Nak buat ‘gempak’ dan kelainan tu berpada-pada lah ye..

Tak faham! Kenapa lah mesti buat kek cenggitu?? Si perempuan tu pun sanggup noh dia buat kek tu, siap ada bulu-bulu lagi yang tak boleh blah. Yang putih-putih tu faham sendiri la apa benda tu ye. Malu lah cek nak habaq kat hampa..

SUMBER

No comments :

Post a Comment