unclemaniam.blogspot.com

Saturday 28 November 2015

PENDEDAHAN SERANGAN DI PERANCIS ADALAH REKAAN SEMATA-MATA

No comments :


Serangan yang berlaku di Paris pada 13 November 2015 yang telah mengorbankan lebih 100 orang sebenarnya adalah kerja jahat MOSSAD dengan bantuan kerajaan Perancis.

Pasti anda sekarang ini tidak percaya dengan kenyataan di atas kerana dunia kini beriya-iya mahu anda percaya kejadian itu didalangi oleh pelampau islam. Menerusi bumiyangtercinta.blogspot.com, kami kongsikan kepada anda bukti dan siapakah dalang sebenar yang merancang serangan itu.

Mana Buktinya?



Buktinya ialah salah seorang dari mangsa pembunuhan tersebut yang bernama Nohemi Gonzalez berumur 23, telah didapati masih hidup selepas “tembakan” di Paris pada hari tersebut.



Ibu kepada Nohemi Gonzalez telah berjaya menelefon kekasih kepada anaknya dan telah disahkan oleh kekasih anaknya bahawa anaknya masih hidup dan sedang berada disisi kekasihnya.

Kemudian pihak berkuasa Perancis telah menangkap Nohemi Gonzalez dan membawa beliau ke lokasi rahsia.

Selepas beberapa jam, pihak Perancis telah memberitahu kepada ibu Nohemi Gonzalez bahawa anaknya telah mati terbunuh.



Gambar dibawah jelas menunjukkan mayat-mayat ditarik masuk kedalam theatre Bataclan. Sebab itu ada garisan darah yang memanjang. Gambar ini diambil selepas 2 jam dari masa "tembakan".

Selepas 2 jam?

Kenapa tidak ada pihak polis dalam gambar dibawah?



Pemilik theatre Bataclan ialah Arnauld Lagardere dan dia mempunyai hubungan yang rapat dengan Baron Edmond de Rothschild.

Arnauld Lagardere telah membeli theatre Bataclan pada 9 November 2015. Kejadian serangan berlaku pada 13 November 2015.

Hanya 5 hari untuk "mereka" merancang "serangan".

Arnauld Lagardere




Mereka menuduh ISIS yang melakukan serangan tersebut. Untuk pengetahuan anda, ISIS sebenarnya adalah ciptaan MOSSAD / CIA.

Seorang bekas agen perisik dari NSA yang bernama Edward Snowden telah membuat satu pendedahan yang sungguh menggemparkan. Beliau telah memberitahu wartawan bahawa ISIS adalah ciptaan Isreal dan Amerika (MOSSAD dan CIA).

Lihatlah buktinya dibawah:





Tahukah anda siapakah dia ketua ISIS?

Dia adalah seorang agen MOSSAD yang bernama Simon Elliot.








SUMBER

No comments :

Post a Comment